Primăria Lugoj a început să verifice locuințele publice ale municipiului
Administrația locală urmărește, prin acest demers, să restabilească disciplina în administrarea locuințelor publice din Lugoj.
Articol de Radio Timișoara, 9 noiembrie 2025, 17:18
Primăria Lugoj a început verificarea fondului locativ al orașului, inclusiv a locuințelor ANL, după ce societatea Meridian, care le administra, a intrat în faliment.
Consiliul Local a decis ca activitatea să fie preluată de noua Societate de Administrare a Patrimoniului, care va analiza toate contractele de închiriere.
Autoritățile vor să elimine situațiile în care locuințele sunt ocupate fără contract sau fără plată și să demareze, ulterior, procedura de vânzare a apartamentelor ANL.
“Sunt locatari la ANL-uri care nu mai locuiesc la acea adresă și n-am reușit să-i mai identificăm. S-ar putea să fie plecați în străinătate. Atunci, clar, nu mai au nevoie de această locuință închiriată de la statul român. Sunt locatari care sunt rău platnici. Va trebui să îi eliminăm din locuință, cu toată supărarea și cu toată dezamăgirea, dar așa cum noi facem eforturi în a respecta toate demersurile care trebuie respectate din punct de vedere legislativ, am rugămintea și solicitarea ca și cei care au contracte cu primăria să respecte aceste obligații”, spune primarul Lugojului, Călin Dobra.
Primăria urmărește, prin acest demers, restabilirea ordinii și a disciplinei în administrarea locuințelor publice din Lugoj.