Primăria se angajează să achite, în următorii ani, o cotizație anuală fixă de 250.000 lei către Organizația de Management al Destinației Timișoara.
Este vorba de fosta Asociație pentru Promovarea Timișoarei, transformată în entitate de gestionare a destinației turistice, cu responsabilități clare în dezvoltarea și promovarea turismului local.
De asemenea, hotărârea prevede că municipalitatea va vira lunar 100% din echivalentul tuturor taxelor speciale pentru promovarea turistică.
“Asta este, într-un fel, un vot istoric. Am votat posibilitatea să virăm direct taxa hotelieră la această organizație care, asta face, în sfârșit, ceea ce toți din Horeca din Timișoara cer de zeci de ani de zile. Încasările din această taxă hotelieră să ajungă într-un fond special pentru promovarea turismului din Timișoara și nu să dispară în visteria generală a primăriei”, spune primarul Dominic Fritz.
Cotizația trebuie plătită, cel târziu, până la sfârșitul primului semestru al fiecărui an.
Organizația de Management al Destinației Timișoara va furniza Primăriei rapoarte trimestriale și anuale privind activitatea desfășurată, pentru asigurarea transparenței și controlului asupra modului în care fondurile sunt utilizate în promovarea turismului.
Liceele, colegiile, dar și școlile tehnice și duale și-au prezentat oferta la la Târgul Liceelor…
Specialist de talie mondială în reprezentări de grupuri algebrice și grupuri cuantice, George Lusztig este…
Platforma tranzi.ai a fost pusă gratuit la dispoziția Societății de Transport Public din Timișoara și…
Aproximativ 40% dintre cardurile speciale de parcare gratuită pentru persoane cu handicap folosite în Arad…
Poliţiştii Serviciului de Investigaţii Criminale Timiş împreună cu poliţiştii Serviciului Criminalistic Timiş au identificat cadavrul…
Festivalul folcloric „Din comoara satului” a fost primul eveniment important al Asociației culturale “PRO DATINA”…