Acordul semnat la Timișoara între Universitatea de Ştiinţe ale Vieţii, Casa Regală și un lanţ românesc de magazine îi va ajuta pe micii producători din vestul țării să-și valorifice produsele.
Rectorul Universității de Ştiinţe ale Vieţii, Cosmin Popescu, consideră că reușita proiectului constă în faptul că fiecare semnatar al acordului vine cu un atu, respectiv Casa Regală aduce blazonul său, universitatea oferă pachetul de cunoştinţe, iar retailerul contribuie partea de achiziţie şi desfacere.
Cosmin Popescu este convins că, dacă acest parteneriat va functiona aşa cum a fost gândit, le va fi de folos micilor producători să-și comercializeze produsele.
Finala din Liga Națională masculină de baschet a continuat la Cluj-Napoca cu meciul secund. Campioana…
Corvinul Hunedoara a efectuat astăzi antrenamentul oficial înaintea finalei Cupei României la fotbal. Aceasta va…
Categoria Cea mai bună campanile de promovare va primi puncte exclusiv din partea juriului, nu…
Până în data de 19 mai, editurile prezente vor prezenta cele mai recente titluri la…
Angajații Muzeului Național de Artă din Timișoara nu vor deschide porțile instituției de cultură în…
Potrivit AJOFM Tmiș, dintre cei o mie de participanți, aproximativ șase sute au au fost…