Ascultă Radio Timișoara Live

Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR 2019. CÂȘTIGĂTORI

Update 17 aprilie: 

Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR 2019. CÂȘTIGĂTORI

Articol de Dana Florea, 27 martie 2019, 14:33 / actualizat: 17 aprilie 2019, 18:38

CÂȘTIGĂTORII concursului „Mergi cu R.U.A. la Berlin”!”, conform topului de ascultări dat de platforma Soundcloud pentru perioada 27 aprilie- 15 martie 2019, sunt următorii:

Premiul I – city break la Berlin pentru 2 persoane oferit de Eximtur (bilete avion dus intors Bucuresti – Berlin si cazare 2 nopti + acces gratuit la concertul RUA  din Prachtwerk Berlin) –  Mirela Nicoleta Zanfira – din București

Premiul II –  invitatie dubla la Embargo Fest  https://m.facebook.com/embargofest/ 16-19 mai 2019)  –  Carmen Seiche – din Timișoara

Premiul III –  album cu autograf R.U.A. și un hanorac personalizat R.U.A.  –  Ioana Sinziiana Socoliuc -din Suceava

FELICITĂRI!

Esti fan R.U.A.? Dacă ai 18 ani înscrie-te în campania ”Mergi cu R.U.A. la Berlin – I KNOW YOU’RE LISTENING TOUR 2019”!  Poti castiga un city break la Berlin pentru 2 persoane, bilete la Embargo Fest sau un album semnat R.U.A. si un hoodie !

Ce trebuie să faci:

1. Asculta R.U.A. din 27 martie pana in 15 aprilie de cat mai multe ori https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4c/1/16/1f642.png?_nc_eui2=AeHUGKkVDRUp_cByaVcH6ztymXRhgb9iahgjfI9_iKTyI2oAP2Y5Oo0w_bekENZYewQsGGgmrdiXaqRhVkusO-QQOuhiSOX0Pln_s0SxigIYEw🙂https://soundcloud.com/rua_royal_unknown_artist/tracks
2. Da un Like la pagina RUA si pe Instagram https://www.instagram.com/rua_royal_unknown_artist
3. Trimite un email de inscriere pe rua@royalunknownartist.com  cu nume, prenume, data nasterii, localitatea de domiciliu, numar telefon mobil si textul “doresc sa particip la campania Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR si sunt de acord cu Termenii si Conditiile Campaniei”

 

REGULAMENTUL  OFICIAL  AL  CAMPANIEI  ”Mergi cu R.U.A. la Berlin – I KNOW YOU’RE LISTENING TOUR 2019”

Perioada campaniei : 27.03.2019 – 15.04.2019

 Art. 1. ORGANIZATORUL  CAMPANIEI PROMOȚIONALE

1.1 Organizatorul campaniei  ”Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR” (denumită în continuare “Campania”) este Harding Group  S.R.L. , cu sediul  în Timisoara , strada Cozia nr. 69 ,  cod poștal 300580, înregistrată la Registrul comerțului  sub nr. J35 /25 /1994 , având cod unic de înregistrare 5089476, denumită în continuare „Organizatorul”. Campania se derulează prin intermediul  Radio Romania Timisoara, cu sediul in Timisoara, Str. Pestalozzi, nr. 14 A, judetul Timis, denumita in continuare Agentia – Partener Media.

1.2 Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul Regulament Oficial (denumit în continuare „Regulament”) este finală și obligatorie pentru toti participanții.

1.3 Prezentul Regulament sau eventualele acte adiționale la acesta vor fi disponibile, în vederea consultării de către participanți la adresa www.radiotimisoara.ro

1.4 Campania va putea fi întreruptă de către Organizator, oricând în timpul duratei de desfășurare, în cazul apariției unei situații de forță majoră.

1.5 Regulamentul este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România. Anexele sau actele adiționale la Regulament fac parte integrantă din acesta.

1.6 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul prin încheierea unui act adițional la Regulament, urmând ca modificările și/sau completările să fie făcute publice la adresa www.radiotimisoara.ro

Art. 2. CONDITII DE PARTICIPARE

2.1 Campania se adresează tuturor persoanelor fizice cu domiciliul stabil/reședința în România, cu varsta minima de 18 ani la data inceperii Campaniei, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament (denumite în continuare „Participanți”). Participantul se poate inscrie o singura data pe toata durata campaniei (27 martie 2019, ora 12:00, ora României – 15 aprilie 2019, ora 23:59, ora României), pe baza adresei de mail si a contului unic personal de pe platforma  www.Soundcloud.com. Concurentii pot accesa platforma Soundcloud si in mod direct prin pagina lor de Facebook.

2.2 La această Campanie nu au dreptul să participe angajații societăților Harding Group SRL Timisoara respectiv Radio Romania Timisoara, ai societăților participante la realizarea și derularea Campaniei incluzând angajaţii precum și rudele de gradul I și afinii acestora.

2.3 Participarea la această Campanie implică acordul expres, cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului Regulament de către toți participanții la Campania.

2.4 Daca predarea premiilor va fi un eveniment public, in baza acordului liber exprimat la acel moment, în scris, persoana lor, numele, localitatea în care domiciliază și materialele foto, audio și video înregistrate de Organizator pot fi folosite pentru a face publică premierea și asocierea cu Royal Unknown Artist însă doar în legatură cu prezenta Campanie și fără a prejudicia imaginea ori drepturile acestora. Utilizarea de către Organizator a acestor drepturi se va face fără nici un fel de plată suplimentară pentru câștigători.

2.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a înlătura orice tentativă de fraudă prin restricționarea accesului de a participa la această Campanie si descalificarea automata a persoanelor care încearcă să fraudeze.

Art. 3. LOCUL ȘI DURATA CAMPANIEI PROMOȚIONALE

3.1. Campania va începe în data de 27 martie 2019, ora 12:00, ora României și se va încheia în data de 15 aprilie 2019, ora 23:59, ora României.

3.2 Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul României, pe pagina www.radiotimisoara.ro  cu denumirea „Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR‘’ în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, respectiv pagina R.U.A.  www.soundcloud.com/rua_royal_unknown_artist

3.3 Premiile acestei Campanii trebuie revendicate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, în caz contrar acel premiu nerevendicat în cadrul Campaniei nu mai este datorat de către Organizator.

Art. 4. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE

4.1. Pentru a participa în Campanie, participanții trebuie să acceseze site-ul Campaniei  începând cu 27 martie 2019, ora 12:00, până pe 15 aprilie 2019, ora 23:59, la adresa  www.radiotimisoara.ro pentru a citi regulamentul Campaniei. Pentru a intra in concurs, participantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele:

  1. a) sa trimita un e-mail pe adresa rua@royalunknownartist.com anuntand intentia de a participa la Campanie cuprinzand urmatoarele date: nume, prenume, data nasterii, localitatea de domiciliu, numar telefon mobil si textul “doresc sa particip la campania Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR si sunt de acord cu Termenii si Conditiile Campaniei“. La receptionarea e-mail-ului de catre Organizator, fiecare participant care s-a inscris va primi un e-mail de confirmare pentru luarea in evidenta ca si participant la Campanie.
  2. b) sa dea Like la urmatoarele pagini : https://www.instagram.com/rua_royal_unknown_artist si   https://web.facebook.com/royalunknownartist
  3. c) sa acceseze link-ul soundcloud.com/rua_royal_unknown_artist si sa asculte oricare dintre sau mai multe dintre melodiile R.U.A. disponibile pe pagina R.U.A. de pe Soundcloud de cat mai multe ori, pe toata durata Campaniei.

4.2. Castigatorii vor fi desemnati pe baza numarului de ascultari, pe baza unei statistici comunicate de catre platforma Soundcloud, in perioada 27 martie – 15 aprilie 2019. Statistica comunicata de Soundcloud va fi afisata public pe site-ul www.radiotimisoara.ro  si pe conturile Facebook si Instagram R.U.A. la finalul Campaniei.

4.3. Datele furnizate de catre participanti vor putea fi folosite de catre Organizator pe toata durata Campaniei.

4.4. Participantul care se va inscrie in Campanie,  este de acord cu Campania si cu regulile prezentului Regulament, iar datele vor fi utilizate pentru a putea fi identificat si mai apoi contactat pentru a putea intra in procesul de validare a premiului in cazul in care acesta este declarat castigator. In cazul informatiilor lipsa din textul mail-ului de inscriere in Campanie, userul nu poate fi luat in considerare ca si participant, deci datele nu se vor colecta.

4.5. Datele de participare trebuie să fie completate corect şi complet astfel încât pe baza acestora să se poată realiza identificarea şi contactarea participantului, în cazul în care acesta este desemnat câştigător.

4.6. Necompletarea oricăruia dintre câmpurile obligatorii sau completarea lor cu informaţii/date inexistente sau incorecte poate duce la imposibilitatea intrării în posesie a premiului şi implicit la invalidarea câştigătorului.

4.7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a investiga şi a interpreta înscrierile în Campanie; orice neregulă ce poate fi clasificată ca încercare de fraudare se soldează cu blocarea şi eliminarea definitivă a participantului în cauză, Organizatorul nefiind obligat să anunţe această decizie.

4.8. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau au facilitat câştigarea de premii necuvenite, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

Art. 5. ACORDAREA PREMILOR

5.1. Premiile vor fi acordate pe baza statisticii oficiale receptionate de la platforma  www.soundcloud.com. Programul special care monitorizeaza ascultarile pentru pagina www.soundcloud.com/rua_royal_unknown_artist  si va intocmi statistica pentru perioada 27 martie 2019 – 15 aprilie 2019 este proprietatea  companiei Soudcloud.

5.2. Primii 3 participanti care vor totaliza cele mai multe ascultari, vor fi desemnati castigatorii Campaniei.

5.3. Castigatorii vor fi contactati in termen de 2 zile de la incheierea Campaniei, pana cel tarziu la data de 17 aprilie 2019.

5.4. Campania va avea in total 3 castigatori pentru premiile 1, 2 si 3 comunicate in prezentul Regulament.

5.5. In caz de egalitate intre 2 sau mai multi participanti, premiile vor fi stabilite prin tragere la sorti. Tragerea la sorti va fi organizata la sediul Radio Timisoara, in prezenta unui notar public in cel mult 2 zile de la incheierea campaniei. Tragerea la sorti va fi efectuata electronic, folosind un program special creat pentru tragere la sorti.

Art. 6. CONDIŢII DE VALIDARE CȂSTIGATORI SI INTRARE IN POSESIA PREMIULUI

6.1 Participanţii la Campanie trebuie să îndeplinească și să respecte condiţiile stipulate în prezentul Regulament.

6.2 Pentru ca un participant să fie validat câştigător al premiului, acesta trebuie să poată fi contactat în termen de maxim 2 zile de la data incheierii campaniei sau tragerii la sorţi.

6.3. Participantul va fi contactat prin e-mail si telefonic de maximum două ori la două intervale orare diferite. Participantul trebuie sa raspunda la telefon sau email pentru validare. Pentru intrarea in posesia premiului, participantul va primi toate detaliile prin email de la Organizator ulterior validarii lui.

6.4. Castigatorul Premiului 1 si insotitorul acestuia trebuie sa detina buletin sau pasaport cu o valabilitate de minim 6 luni.

6.5. În cazul în care câştigătorul nu respectă condiţile de la Art. 6.2, 6.3. si 6.4. sau refuză cu rea-credinţă şi nemotivat prezentarea datelor solicitate, atunci Organizatorul îşi rezervă dreptul de a il invalida.

6.6. Se va apela la rezerve în ordinea extragerii acestora în cazul în care, din motive independente de voinţa Organizatorilor, aceştia nu pot lua legătura cu Participantul extras câştigător în termenele stabilite în prezentul Regulament sau nu este validat din cauza nerespectării a cel puţin uneia dintre prevederile prezentului Regulament Oficial al Campaniei.

6.7. Pentru rezerve se va aplica acelaşi principiu de validare pentru a fi desemnati câştigători.

6.8. Stabilirea rezervelor se va efectua tinand cont de statistica oficiala de ascultari din perioada 27 martie – 15 aprilie 2019 a paginii www.soundcloud.com/rua_royal_unknown_artist, furnizate de catre platforma Soundcloud.com.

Art. 7. PREMIILE

7.1 Premiile din cadrul aceastei Campanii sunt :

  • Premiul 1
  • Premiul 2
  • Premiul 3

7.2   Premiul  1 – consta intr-un CITY BREAK LA BERLIN pentru 2 persoane si contine:  bilete avion    Bucuresti – Berlin, 2 nopti cazare la hotel categoria 3 stele (in perioada  10 – 12 mai 2019 – perioada recomandata in cadrul Turneului la concertul R.U.A. sau la solicitarea Castigatorului in termen de 3 luni maxim de la data anuntarii Castigatorului). Premiul va fi oferit de catre Organizator.

7.3   Premiul  2 – consta intr-un pachet EMBARGO Festival pentru 2 persoane si contine: 2 bilete cu durata de 4 zile la Festivalul Embargo Dudestii Vechi, perioada  16-19 Mai 2019. Premiul va fi oferit de catre Organizator.

7.4  Premiul  3 – consta intr-un album cu autograf R.U.A. si un hanorac R.U.A. – Premiul este oferit de Organizator.

7.5 Câştigătorii acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a câştigului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri şi nici să solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor câştigului.

7.6  În cazul în care nu sunt îndeplinite condiţiile de validare stipulate în Art. 6, premiile nu vor fi acordate. Organizatorul nu va acorda nici o despăgubire în bani sau alte beneficii participanţilor cărora li s-a alocat vreun premiu şi nu îndeplinesc condiţiile de validare stipulate la Art. 6.

7.7 Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli după acordarea premiilor către câştigători, cu excepţia celor de natură legală – impozite pe valoarea premiilor.

7.8  Premiile acordate în cadrul acestei Campanii trebuie să fie revendicate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament, în caz contrar premiul nerevendicat/invalidat din cauza nerespectării termenilor şi condiţiilor din prezentul Regulament, nu mai este datorat de către Organizator.

Art. 8. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

8.1. Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune conform indicatiilor din Anexa 1.

Art. 9. RESPONSABILITATE

9.1 Organizatorul şi partenerii acestuia sunt îndreptăţiţi să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a mecanismului Campaniei, abuz sau orice alte tentative frauduloase care ar putea afecta imaginea companiilor implicate.

9.2 Organizatorul şi părţile implicate în această Campanie nu îşi asumă răspunderea pentru datele nelivrate datorită defecţiunilor sau supraîncărcării reţelelor operatorilor de Internet sau că urmare a funcţionarii deficitare ori nefuncţionarii aplicaţiilor utilizate de participanţi (soft şi/sau hard-ware). • Situaţiile în care anumiţi participanţi sunt în incapacitate de a accesa parţial sau integral pagina web dacă această incapacitate se datorează unor circumstanţe aflate în afară controlului pe care Organizatorul îl poate exercita în mod rezonabil. Aceste circumstanţe se pot datora: informaţiilor eronate, incomplete, transmise cu întreruperi, transmise cu întârziere sau deformate în orice alt mod, în urmă acţiunilor utilizatorilor, a funcţionării echipamentelor de calcul ale acestora, aplicaţiilor acestora sau altor echipamente tehnice folosite în accesarea aplicaţiei. Aceste circumstanţe se pot datora, de asemenea, dificultăţilor tehnice care pot afecta funcţionarea conexiunilor Internet şi/ sau a echipamentelor de calcul şi/ sau a aplicaţiilor furnizorului de Internet. Aceste circumstanţe se mai pot datora: unor deteriorări sau defecte cu efect potenţial asupra echipamentelor de calcul, aplicaţiilor şi/ sau datelor stocate ale participanţilor sau ale unor terţi, în urmă accesării aplicaţiei. • Pierderea de către participant a datelor de logare sau blocarea adresei de e-mail a participantului sau alte defecţiuni; • Erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal/tabletă/telefon de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea voinţă a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele concursului). • Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decât cele recomandate de Organizator. Tehnologiile recomandate: Browser Internet (Internet Explorer versiunea minimă 9, Mozilla Firefox, versiunea minimă 47, Opera 35, Google Chrome 50.0.2661), Sistem de operare minim Windows 2000. Pentru mobil se recomandă varianta Android minimum 5, iar pentru IOS pentru a funcţiona în condiţii optime,se recomandă folosirea sistemului de operare de la 8.0 pe tehnologii mai avansate ca Iphone 4S. • pentru cazurile în care e-mail-urile trimise către participanţi nu au fost primite de către aceştia, adresele de e-mail/numărul de telefon mobil nu au fost corect comunicate către Organizator, participantul nu şi-a verificat adresa de e-mail şi pentru orice alte situaţii independente de Organizator.

9.3 Participanţii acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator în privinţa câştigătorilor, precum şi a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbări legate de implementarea acesteia.

9.4 Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respectă regulile impuse prin prezentul Regulament sau în privinţa căruia există dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa aplicaţiei. Participanţii se obligă, de asemenea, să pună la dispoziţia Organizatorului toate datele de contact relevante (numele, prenumele, adresa şi numărul de telefon mobil).

9.5 Organizatorul şi părţile implicate în această Campanie nu îşi asumă răspunderea pentru participanţi care nu se înscriu în perioada de desfăşurare a Campaniei sau care nu completează toate campuriile obligatorii.

9.6 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.

9.7. Organizatorul nu raspunde de efectuarea serviciilor furnizorilor de transport aerian sau al celor de cazare. Orice efectuare cu intarziere sau defectuoasa a acestor servicii sta in raspunderea lor.

Art. 10. SOLUŢIONAREA LITIGIILOR

10.1 Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această cale nu este posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti române competente.

10.2 Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.

 Art. 11. ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI

11.1 Campania va putea fi întreruptă doar în caz de forţă majoră. Forţă majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi prevăzut, controlat sau remediat de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţă sa şi a cărui apariţie îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-şi îndeplini obligaţiile asumate prin Regulament.

Art. 12. CONTESTAȚII

12.1 Participantii pot depune contestatie in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale prin email la adresa  office@royalunknownartist.com  sau prin posta la Harding Group S.R.L. cu sediul în Timisoara, strada Cozia nr. 69, Timisoara, cod poștal 300580, înregistrată la Registrul comerțului sub nr. J35/25 /1994, având cod unic de înregistrare 5089476 ,  pana la data de 20.04.2019, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator.

 

 ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR” (“Campania”) –

Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

Art.1. Date privind operatorul de date cu caracter personal  in vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre: Harding Group S.R.L. cu sediul în Timisoara , strada Cozia nr.69,Timisoara , cod poștal 300580 inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35 / 25 /1994 avand Codul Unic de inregistrare 5089476 (denumita in continuare „Operatorul”).

Art. 2. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

2.1. In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal: (i) nume; (ii) prenume; (iii) data nasterii; (iv) adresa de email; (v) numar de telefon; (vi) tara si localitate de domiciliu;

2.2. In cadrul campaniei, Operatorul va colecta de la castigatori si/sau rezerve urmatoarele categorii de date cu character personal: (i) nume; (ii) prenume; (iii) data nasterii; (iv) adresa de email; (v) numar de telefon; (vi) gen; (vii) CNP; (viii) Serie si numar de CI/BI; (ix) tara; (x) adresa fizica de livrare  (xi) adresa de e-mail a unui prieten (in cazul in care participantul vrea sa invite un prieten la final)

Art. 3. Scopul procesarii Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator  in vederea: (i) organizarii si desfasurarii Campaniei; (ii) desemnarii si validarii castigatorilor; (iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului; (iv) transmiterii de informari comerciale ulterioare desfasurarii Campaniei

Art. 4. Temeiul juridic al prelucrarii Prelucram datele cu character personal in scopul organizarii si desfasurarii campaniei, desemnarii, contactarii si validarii castigatorilor, scopul atribuirii premiilor, respectiv in scopul informarilor viitoare de marketing, pe baza consimtamantului participantilor acordat prin inscrierea la Campanie. Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului. In cazul in care participantii opteaza sa primeasca informari comerciale ulterioare desfasurarii Campaniei, prelucram datele personale in vederea trasmiterii acestor informari, pe baza consimtamantului participantilor pentru primirea acestor informari. Prelucram datele in temeiul interesului legitim al Operatorului si al indeplinirii obligatiilor legale ale Operatorului in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar contabile ale Operatorului. Participantii se pot inscrie o singura data pe baza adresei de mail si numarului de telefon personale. Participantul are optiunea de a invita un prieten prin adresa de e-mail, iar aceste date de contact intra in responsabilitatea participantului, fiind utilizate de catre Organizator tocmai pentru a putea trimite acest mesaj predefinit, apoi fiind sterse in 30 zile de la data incheierii campaniei.

Art. 5. Destinatarii datelor cu caracter personal

5.1. Ca regula generala, Operatorul nu dezvaluie datele cu caracter personal catre persoane sau entitati din afara Harding Group srl . Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite partenerului media Radio Timisoara pentru validare castigatori, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Art. 6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

6.1. Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori si anume nume, prenume; data nasterii; adresa de email; numar de telefon; tara si oras de domiciliu vor fi stocate de catre Organizator timp de 60 de zile de la incheierea Promotiei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campanie

6.2. Datele cu caracter personal ale castigatorilor si anume nume, prenume; data nasterii; adresa de email; numar de telefon; gen; CNP; Serie si numar de CI/BI; tara; adresa fizica de livrarilor vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand partenerului Radio Timisoara obligatii similare. Datele cu caracter personal ale necastigatorilor vor fi distruse de catre Organizator in termen de 60 de zile de la incheierea Promotiei, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Promotia “Mergi cu R.U.A. la Berlin – I know you’re listening TOUR”.

Art. 7. Drepturile persoanelor vizate In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Desemnarea castigatorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana. Participantii isi pot exercita drepturile mentionate anterior fie apeland numarul de telefon 0722620320 fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Timisoara, strada Cozia  nr. 69, cod poștal 300580, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail office@royalunknownartist.com

Art. 8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

8.1. Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului . In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

Art. 9. Securitatea datelor cu caracter personal Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie.  La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Art. 10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul  www.radiotimisoara.ro , respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

Art. 11. Alte prevederi

11.1. Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!
Concurs luni, 28 martie 2022, 11:38

Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!

Trimiteţi răspunsul corect şi luni, 18 aprilie 2022, puteţi câştiga unul dintre cele 6 baxuri cu...

Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!
Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!
Concurs joi, 8 aprilie 2021, 15:24

Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!

Deiana Raici Schwartz (Timișoara), Tudor Ghorghe (Arad) și Mazilu Ovidiu (Timișoara) sunt câștigătorii celor 6 baxuri de vin oferite de Cramele...

Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!
CÂȘTIGĂTORII concursului ”Vin’ de-nchină” pentru sărbătoarea de Paște!
Concurs sâmbătă, 18 aprilie 2020, 09:24

CÂȘTIGĂTORII concursului ”Vin’ de-nchină” pentru sărbătoarea de Paște!

În urma tragerii la sorți de miercuri, 15 aprilie 2020, câștigătorii concursului ”Vin’ de-nchină” sunt: Premiul I – Jula Liviu...

CÂȘTIGĂTORII concursului ”Vin’ de-nchină” pentru sărbătoarea de Paște!
Vin’ de-nchină pentru 2020!
Concurs joi, 28 noiembrie 2019, 08:00

Vin’ de-nchină pentru 2020!

Marioara Mihoc din Făget, Emil Bătăneanțu și Alin Dan Negru, ambii din Arad sunt câștigătorii...

Vin’ de-nchină pentru 2020!
Concurs luni, 8 aprilie 2019, 11:28

CÂȘTIGĂTORII concursului Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!

Participă la concurs și poți câștiga 3 baxuri cu vin de la Cramele...

CÂȘTIGĂTORII concursului Vin’ de-nchină pentru un Paşte fericit!
Concurs vineri, 14 decembrie 2018, 09:33

Ascultă Radio Timișoara și poți câștiga un weekend la complexul turistic Gyula, o oază de relaxare pentru toată familia!

Câștigătorii concursului ”Gyula, o oază de ralaxare pentru întreaga familie, în orice anotimp!” sunt Igreț Florian din Dumbrăvița (în...

Ascultă Radio Timișoara și poți câștiga un weekend la complexul turistic Gyula, o oază de relaxare pentru toată familia!
Concurs marți, 4 decembrie 2018, 10:19

Vin’ de-nchină pentru 2019!

Joi 20 decembrie au fost trași la sorți câștigătorii baxurilor de vin de la Cramele Recaș: ÎCornel Hergane din Timișoara, Tomita Lucia din...

Vin’ de-nchină pentru 2019!
Concurs vineri, 13 aprilie 2018, 11:31

Ascultă Radio Timișoara și poți câștiga un bilet de intrare și un weekend la complexul turistic Gyula, o oază de relaxare pentru toată familia!

Radio Timişoara şi orașul Gyla din Ungaria vă invită la concurs! Ascultați-ne și puteți câștiga  bilete de intrare la cea mai modernă și...

Ascultă Radio Timișoara și poți câștiga un bilet de intrare și un weekend la complexul turistic Gyula, o oază de relaxare pentru toată familia!