“Media 2020” poate deveni o platformă permanentă de colaborare pentru Asia, Europa și alte regiuni ale globului

Difuzorii Radio-Tv doresc a transformarea forumului „Media 2020” într-o platformă permanentă de cooperare între Asia, Europa şi alte regiuni ale globului.  Aceasta a fost una din concluziile Conferinţei Internaţionale organizată la Bucureşti de Uniunea Difuzorilor Radio-TV din Asia-Pacific şi Societatea România de Radiodifuziune.

Organizatorii urmăresc, printre altele, adaptarea la utilizarea de către public a celor mai diverse platforme de comunicare, încurajarea înţelegerii, toleranţei şi a dialogului între culturile lumii, sprijinirea diversităţii culturale, precum şi promovarea coproducţiilor Radio şi TV.

Societatea Română de Radiodifuziune a stabilit această relaţie cu cea mai mare instituţie media din Asia şi Pacific, cu o audienţă de peste patru miliarde de oameni – Uniunea Audiovizualului din Asia-Pacific, ABU.

Secretarul general al ABU, doctor Javad Mottaghi, atrăgea atenția că indifferent încotro se îndreaptă industria, conținutul mesajului este cel ce va fi evaluat de public și în viitor.

Un aspect foarte important, şi anume că, indiferent încotro se îndreaptă industria şi ce peisaj media va exista în 2020, conţinutul emisiunilor rămâne rege, rămâne factorul cel mai important, pentru că acesta este mesajul pe care dumneavoastră şi noi, ca radiodifuzori, îl transmitem publicului. Tehnologia este platforma, este un mediu, dar mesajul, conţinutul este ceea ce va fi evaluat de către public şi va fi găsit relevant sau nu.

Din Europa, au participat la această conferinţă reprezentanţi ai celor mai mari companii media din Marea Britanie, Germania, Luxemburg, Olanda, Italia, Vatican şi Belgia.

Gazda reuniunii, preşedintele director general al Societăţii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, a rezumat doua zile de dezbateri substanţiale:

Ovidiu Miculescu: Cred că a fost un succes, cred că România, Bucureştiul şi Radio România au demonstrat că putem genera lucruri importante, că suntem un partener de încredere şi că – lucru pe care l-am transmis – uşa Radio România rămâne deschisă pentru parteneriate de acest tip şi nu numai. Avem valori comune în care credem, misiunea publică este cam aceeaşi peste tot în lume şi, de la informaţie la cultură, educaţie sau tehnologie, practic, toate mediile, fie ele publice sau private, au nevoie să fie şi să avanseze împreună.

 

Articole asemănătoare

Războiul continuă: „ Meszar, soția lui Meszar, secretara și câțiva angajați”, învinși în instanță

Suporterii arădeni au obținut anularea în instanță a unei decizii luate de conducerea clubului în…

3 ore ago

Pleacă golgeterul. Cum va arăta Corvinul 2024/2025? | AUDIO

Corvinul Hunedoara a reușit în acest sezon să facă minuni cu un lot de autohtoni.…

4 ore ago

Memorial automobilistic “Timișoara 1930” și expoziție de mașini de epocă, la Noaptea Muzeelor

Sâmbătă are loc cea de-a patra ediție a memorialului automobilistic “Timișoara 1930 - Primul Concurs…

5 ore ago

Victorie facilă pentru Flavius Biea în lupta pentru centură

Pugilistul timișorean Flavius Biea a cucerit centura WBC Continental Latino, aseară, la Craiova. Bănățeanul l-a…

5 ore ago

Vremea în Banat și Crișana

Astăzi, vremea se va încălzi ușor. Cerul va fi variabil și, pe arii restrânse, îndeosebi…

7 ore ago

România, dublă victorie în Golden League

Naţionala masculină de volei a României a debutat cu dreptul în noul sezon al competiţiei…

15 ore ago