Vineri, 18 septembrie, se dă startul campaniei „România Actualităţi”, o campanie de promovare outdoor al cărei scop este creşterea vizibilităţii şi notorietăţii postului Radio România Actualităţi.
Timp de 5 săptămâni vom fi prezenţi în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Cluj, Braşov, Craiova cu 300 de elemente de branding de mare impact – autobuze colantate, mesh-uri pe clădiri reprezentative, sisteme de promovare în staţiile de metrou din Capitală, în principalele puncte de interes din oraşele participante la campanie precum şi pe principalele autostrăzi şi drumuri naţionale.
În încercarea noastră de a atrage cât mai mulţi ascultători tineri, va fi lansat un concurs de fotografii cu însemnele campaniei, ce se va desfăşura pe pagina de facebook Radio România.
Vă invităm să fiţi parte a campaniei „România Actualităţi” şi să vă anunţaţi prietenii să-şi facă un selfie oriunde întâlnesc elementele de campanie, să-l pună pe pagina personală şi să ne tăguiască. Vom avea un câştigător în fiecare zi, prin tragere la sorţi.
Pentru detalii suplimentare, intraţi pe pagina de facebook Radio România.
Ne-am bucura să devenim „prieteni”!
Naţionala masculină de volei a României a debutat cu dreptul în noul sezon al competiţiei…
Selecţionerul echipei naţionale a României, Edward Iordănescu, a trimis 21 de convocări preliminare stranierilor pentru…
Trenul care îi poartă pe pelerinii din Ungaria la Șumuleu Ciuc a intrat, vineri, în…
Muzeul Național de Artă din Timișoara a anunțat că refuză să organizeze evenimentul Noaptea Muzeelor,…
Parcarea publică de pe strada Ștrandului va fi închisă din 20 mai până în 22…
Jucătoarea română de tenis Anca Todoni a fost învinsă de japoneza Moyuka Uchijima, cu 6-2,…