O agenție de marketing din Timișoara propune simboluri reprezentative pentru principalele cartiere ale orașului.
În spatele fiecărui logo, a fiecărui element grafic ales, stă o poveste. Spre exemplu, numele cartierului Freidorf provine de la satul din care au sosit primii colonişti din Alsacia, iar clădirile au un aspect deosebit.
Cartierul Mehala are ca și simbol adaptarea logo-ului unei cunoscute mărci de mașini, cartierul Fabric este reprezentat de simbolul unei fabrici, iar Elisabetinul – catedrala catolică.
Demersul își propune promovarea unicității fiecărui cartier și lucrurile cu care acestea sunt asociate de către timișoreni. Logo-urile cartierelor pot fi văzute AICI.
Food Intel Forum AQUA Carpatica s-a desfășurat în două locații de excepție, respectiv Universitatea de…
Formația olteană s-a impus clar, 32-22, după ce avea un avans de șapte goluri încă…
Partida a început cu o greșeală defensivă a echipei timișorene, care a dus la eseul…
Sezonul 2022/23 s-a încheiat cu victoria lui U-BT Cluj-Napoca, după 4-2 la general în finala cu CSM Oradea.Prima finală între aceste…
Asta deşi gazdele au deschis scorul destul de repede, în minutul 8, prin experimentatul Blănaru.…
Unicul gol al timişenilor a venit de la un jucător al... oaspeţilor! În minutul zece,…