Compania ENEL nu are personal suficient pentru a înfiinţa un call center dedicat adminsitraţiei, la care să fie reclamate situaţiile de criză.
Aceasta a fost principala concluzie a întâlnirii desfăşurate la Prefectura Arad la care au participat reprezentanţii Prefecturii, Companiei Enel, ISU, ai Direcţiei Silvice Arad şi ai primăriilor din judeţ. Delegaţii furnizorului de electricitate au susţinut că nu abandonează punerea în practică a acestei soluții practice propuse de Prefectul Județului Arad, Florentina Horgea, în cadrul ședinței de luna trecută.
Primarii prezenți la întâlnire au fost de acord că întâlnirile în această formulă să se desfășoare cu regularitate și în viitor, cu frecvență lunară.
Rezultat excelent pentru atleta Florentina Iușco de la CSM Deva, la a 69-a ediție a…
Accesul turiștilor spre una dintre cele mai mari atracții turistice din județul Hunedoara este mai…
43 de jucători, dintre care 25 de debutanți, a folosit UTA în campionatul recent încheiat.…
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, spune că are emoții dacă lucrările la calea ferată vor fi…
Două echipe de volei de la CSS Bega Timișoara participă în aceste zile la turneul…
Fiind mai înaltă decât fetele din clasa ei, a fost atrasă oarecum firesc de handbal,…