Învăţământul profesional este ambiguu, neatractiv şi neclar pentru elevii săi.
Este concluzia la care a ajuns ministrul educaţiei, Adrian Curaj, alături de reprezentanţii mai multor agenţi economici din Timişoara.
Ministrul a punctat că, după absolvirea gimnaziului, unul dintre criteriile pentru care părinţii şi elevii nu aleg o şcoală profesională este acela al neclarităţii viitorului şcolar şi profesional.
O soluţie, de altfel şi practicată în mai multe oraşe din ţară, este varianta învăţământului dual, unde elevii fac practică în timpul studiilor, la agenţii economici, pentru a învăţa meserie.
Tot ministrul educaţiei a anunţat dezbaterea publică a unui document de poziţie privind educaţia în România după clasa a 8-a.
Suporterii arădeni au obținut anularea în instanță a unei decizii luate de conducerea clubului în…
Corvinul Hunedoara a reușit în acest sezon să facă minuni cu un lot de autohtoni.…
Sâmbătă are loc cea de-a patra ediție a memorialului automobilistic “Timișoara 1930 - Primul Concurs…
Pugilistul timișorean Flavius Biea a cucerit centura WBC Continental Latino, aseară, la Craiova. Bănățeanul l-a…
Astăzi, vremea se va încălzi ușor. Cerul va fi variabil și, pe arii restrânse, îndeosebi…
Naţionala masculină de volei a României a debutat cu dreptul în noul sezon al competiţiei…