Timișoarei îi lipsește un brand în jurul căruia orașul să se dezvolte, atrage atenția omul de afaceri Ovidiu Șandor, antreprenor în domeniul cultural și imobiliar.
Prezent dezbaterea pe tema dezvoltării orașului, Ovidiu Șandor, care este și fondator al primei școli internaționale din Timișoara, a declarat că primării din alte orașe l-au contactat pentru a dezvolta acest concept.
“Vorbim de automotive, mai vorbim uneori de cultură, dar nu știm foarte clar, nu ce vrem să fim, poate cumva știm, chiar dacă nu știm să articulăm, dar trebuie să punem mai bine degetul pe pe ceea ce vrem să spunem că suntem și că vom fi. Cred că e important Timișoara să-și construiască un profil mult mai clar articulat, pe care să îl folosească ca să atragă tinerii în universități, să atragă oameni bine calificați, care să lucreze aici, să atragă turiști. Pe de altă parte, un oraș ca Timișoara nu va putea fi ceea ce își dorește să fie fără să aibă o școală internațională în Timișoara. Și vă pot spune că primării din alte orașe ne curtează intens să deschidem școli similare în orașele lor, unde lipsește o astfel de școală”, spune Ovidiu Șandor.
Antreprenorul mai spune că este important că Timișoara trebuie să aibă mai multe ambiții decât de a curăța anumite zone din oraș și a face ambientul mai plăcut.
Ovidiu Şandor este fondatorul Mulberry Development, dezvoltatorul proiectului imobiliar mixt ISHO, şi al fundaţiei Art Encounters.
Suporterii arădeni au obținut anularea în instanță a unei decizii luate de conducerea clubului în…
Corvinul Hunedoara a reușit în acest sezon să facă minuni cu un lot de autohtoni.…
Sâmbătă are loc cea de-a patra ediție a memorialului automobilistic “Timișoara 1930 - Primul Concurs…
Pugilistul timișorean Flavius Biea a cucerit centura WBC Continental Latino, aseară, la Craiova. Bănățeanul l-a…
Astăzi, vremea se va încălzi ușor. Cerul va fi variabil și, pe arii restrânse, îndeosebi…
Naţionala masculină de volei a României a debutat cu dreptul în noul sezon al competiţiei…