Inițierea unui sistem call center in Ambulatorul integrat al Spitalului Judetean din Timisora ajută la reducerea birocrației.
Managerul Spitalului Județean din Timișoara, Sorin Barac, spune că astfel se evită formarea cozilor și a listelor de asteptare prin programarea la o anumită oră și la un anumit medic.
Dacă nu este disponibilă programarea în ziua respectivă, pacientul este resunat de operatori, spune Sorin Barac.
Serviciul callc center de la Spitalul Județean Timișoara funcționează între orele 7,30 și 19,30. Numerele de telefon la care se poate face programarea în ambulatorul de specialitate este afișat pe site-ul hosptm.ro la secțiunea contact. Numerele de telefon sunt 0752297252 și 0748331296.
Alpinistul Adrian Ahriţculesei a finalizat pregătirile pentru escaladarea vârfului Everest, cel mai înalt din lume.…
Voleibaliștii U15 de la CSS Bega Timișoara s-au calificat între cele opt echipe din țară.…
Fotbaliștii de la Corvinul au repetat în Cupa României celebra „normă” hunedoreană din anii 80.…
Noaptea Muzeelor prilejuiește vizitatorilor Castelui Corvinilor o sesiune de video-mapping, prin care vor putea afla…
Colterm anunță că întrerupe furnizarea apei calde, între orele 9.00 și 17.00, la punctul termic…
Astăzi, vremea va fi ușor instabilă, iar cerul va fi mai mult noros pe durata…