Inițierea unui sistem call center in Ambulatorul integrat al Spitalului Judetean din Timisora ajută la reducerea birocrației.
Managerul Spitalului Județean din Timișoara, Sorin Barac, spune că astfel se evită formarea cozilor și a listelor de asteptare prin programarea la o anumită oră și la un anumit medic.
Dacă nu este disponibilă programarea în ziua respectivă, pacientul este resunat de operatori, spune Sorin Barac.
Serviciul callc center de la Spitalul Județean Timișoara funcționează între orele 7,30 și 19,30. Numerele de telefon la care se poate face programarea în ambulatorul de specialitate este afișat pe site-ul hosptm.ro la secțiunea contact. Numerele de telefon sunt 0752297252 și 0748331296.
Astăzi, vremea va fi în general instabilă iar cerul va avea înnorări temporar accentuate. Se…
Salariul minim brut va crește de la 3.300 la 3.700 de lei, începând cu data…
1% din populația județuliui Timiș este supraponderală sau obeză iar cifrele, sunt subraportate, anunță Direcția…
Handbaliștii juniori 3 de la SCM Politehnica Timișoara au încheiat cu o victorie faza grupelor…
Corvinul a anunţat astăzi transferul a patru fotbalişti nigerieni de perspectivă: Goodnews Ibuchi Chukwu (mijlocaș…
Old Boys UTA organizează la finalul acestei săptămâni un turneu internațional de fotbal. Jocurile vor…