Muzeul Naţional de Artă Timişoara a un centru de mediere culturală, unde publicul poate interacţiona cu patrimoniul muzeului prin intermediul tehnicii digitale.
Publicul țintă este reprezentat în special de copii, spun organizatorii. În același spațiu a fost amenajat şi un spaţiu lounge pentru relaxare şi lectură.
Amenajarea spaţiului de la subsolul muzeului a fost posibilă printr-o sponsorizare de 40.000 de euro primită de la o companie germană.
“Această sponsorizare a venit pe fondul sprijinului Consiliului Judeţean Timiş şi al Asociaţiei Timişoara 2023, care se reflectă asupra relaţiei Muzeului Naţional de Artă Timişoara cu publicul larg şi care se referă la crearea unui spaţiu de mediere culturală. Aici, copiii pot interacţiona cu patrimoniul muzeului prin prisma unor experienţe intermediare oferite de către educatorii muzeali şi de către colaboratorii noştri. De asemenea, s-a gândit un info-point pe care copiii şi vizitatorii pot accesa prin intermediul tehnologiei diverse resurse digitale. Un spaţiu esenţial este cel de la demisol, care reprezintă o nouă deschidere a muzeului, spaţii care au fost inaccesibile până acum. Acest spaţiu este dedicat unui lounge, unde vizitatorii se vor putea relaxa, vor putea răsfoi o carte şi vor putea petrece un timp un pic altfel decât în viziunea clasică de vizitare a unui muzeu”, spune directorul MNArT, Filip Petcu.
Ascultați reportajul realizat de Ioana Sapianu.
Unicul gol al timişenilor a venit de la un jucător al... oaspeţilor! În minutul zece,…
Antrenorul Mircea Rednic vrea victoria și în fața fostei sale echipe, deși numărul absenților din lot…
Potrivit Comisiei de circulație, sâmbătă, între orele 9,00 și 19,00, circulația va fi oprită pe…
O expoziție de lucrări umoristice inspirate din societatea actuală este deschisă, în această perioadă, la…
Astăzi, temperaturile vor fi apropiate de cele normale pentru această dată. În cursul zilei cerul…
În eșalonul secund masculin, se dispută penultima rundă a play-off-ului de promovare. Astăzi, la ora…