Vânzările de carte au crescut în prima jumătate a anului cu aproximativ 20% în România, 70% în Bulgaria şi 40% în Ungaria.
Potrivit datelor prezentate de un mare retailer online, oferta de carte numără peste 550.000 de titluri disponibile pe platforma din cele trei ţări.
În topul celor mai vândute categorii de cărţi comandate de către clienţii români, bulgari şi unguri ai companiei se află cărţile de beletristică, urmate de cărţile pentru copii, cele de dezvoltare personală, spiritualitate, psihologie, biografii şi memorii.
Publicul cu cel mai mare consum de carte este preponderent feminin, iar categoria de vârstă care consumă cel mai mult cartea din online este cuprinsă între 35 şi 44 de ani, informează Radio România Actualități.
În meciul al treilea, CFR Timișoara era obligată să câștige, pentru a mai prelungi finala,…
Legumicultorul arădean a pus la dispoziția clienților tarlaua cultivată cu mazăre și oricine dorește poate…
Reabilitarea Podului Muncii din Timișoara, care face legătura între Gara de Nord și strada Iuliu…
Perioada de de depunere a ofertelor pentru desemnarea unui constructor care să repare Podul de…
Primul tramvai galben, produs de firma turcă Bozankaya pentru Timișoara și recent sosit în oraș,…
Specialiștii Administrației Naționale de Meteorologie anunță un nou val de praf saharian care se deplasează…