Reţeaua de socializare Facebook se pregăteşte să lanseze o versiune pentru companii, Facebook at Work. Serviciul este aproape identic cu actuala reţea, având o funcţie de vizualizate a ştirilor, butoane de like şi serviciu de chat. Singura diferenţă este legată de utilizatori, putând fi folosită doar de angajaţi.
Facebook a început testele încă de la începutul anului, iar peste 400 de companii folosesc o versiune demo care are rolul de a descoperi problemele noii platforme.
Practic, utilizatorii Facebook at Work vor avea profile speciale, diferite de profilele actuale de Facebook. În plus, noua platformă va avea și instrumente de securitate, astfel că ce se discută pe acel grup, rămâne acolo.
Facebook at Work nu va avea reclame și nici nu va oferi posibilitatea angajaților de a juca Candy Crush, spre exemplu.
Platforma va fi deschisă tuturor companiilor, contra unei taxe de câţiva dolari pe lună pentru fiecare utilizator în parte. La schimb, Facebook at Work va oferi servicii cum ar fi analize şi customer service.
UTA l-a transferat pe mijlocașul central Benjamin van Durmen. În vârstă de 27 de ani,…
„Pare un vis, dar este realitate”, a declarat antrenorul echipei Real Madrid, Carlo Ancelotti, după…
În tinerețe Arnold Gozo a practicat ciclismul la nivel profesionist. De aici pasiunea pentru sportul…
Muzeul Național al Banatului își deschide porțile și oferă acces gratuit tuturor vizitatorilor pe parcursul…
Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române anunță că cele cinci transporturi agabaritice vor…
Acțiunea de dezinsecție este programată în perioada 3 – 10 iunie și se va desfășura…