Motovloggerul timișorean care a cucerit internetul: Povestea din spatele brandului și mesajele cu impact social
Un tânăr motociclist din Timișoara a devenit o voce cunoscută în online prin postările sale autentice, amuzante și educative. Cu un canal YouTube activ, colaborări cu autorități și o comunitate în creștere, „Unu Dintm” a transformat pasiunea pentru motoare într-un proiect de impact.

Articol de Radio Timișoara, 22 iulie 2025, 11:57
Un tânăr din Timișoara transmite zilnic, prin conținutul pe care îl produce pentru social media. “Unu Dintm” este pseudonimul motociclistului care arată în fiecare zi ce înseamnă să circuli pe străzile din Timișoara.
Un brand născut din vestul țării
“Unu dintm” este un tânăr motociclist Timișorean, care a fascinat publicul internautic cu postările sale zilnice. Am reușit să-l convingem să vină în studio să ne povestească puțin despre cum a început să creeze acest brand.
“Când am pornit toată nebunia asta, în urmă cu șapte ani aproximativ, erau, cred că cinci motovloggeri pe țară și frustrarea mea era că toți erau în partea de centru est a României, Brașov, București și așa mai departe. Nu era nimeni în partea de vest și când eu m-am apucat de motociclit, am zis atunci că și eu aș vrea să fiu cunoscut cumva, dar în partea de vest. De acolo vine și numele de la unul din vest, < Unu Dintm > și să nu merg cu numele personal. Asta pentru că îmi doresc să fac o diferență între viața privată și viața publică. Ideea de motovlog este că te filmezi în timp ce creezi conținut de pe motocicletă. Doar că în prezent nu cred că mă identific doar cu asta, cu a crea conținut de pe moticicletă, dar de acolo vine ideea de a te filma pe motor și a povesti despre anumite subiecte sau a reda întâmplări din trafic și așa mai departe”, spune tânărul.
De la traficul de zi cu zi la conținut autentic
De la plimbat peste tot prin oraș la oprit poliția, a răspuns la provocări, incidente în trafic unul din teme le-a surprins pe toate. Nu e cea mai ușoară meserie nici ca gestiune și nici ca feedback din partea publicului, spune tânărul motociclist.
“Da, este un job mai mult decât un job full-time și da, este dificil pentru că nu tot timpul ai starea psihică sau emoțională să creezi conținut care să aducă zâmbete sau bucurie pe fața oamenilor. Dar cu toate astea aleg câteodată să creez conținut chiar dacă nu sunt foarte bine ca lumea să vadă ceva real, ceva autentic. Mi se pare că asta lipsește foarte mult din social media sau de pe internet – oameni care sunt cu adevărat reali, știi? Adică și atunci când nu mă simt foarte bine, filmez și spun că ok, nu sunt într-o pasă foarte bună, așa mă simт, ăsta sunt”, spune tânărul.
Educație rutieră
Nu toate postările sale sunt aleatorii sau de toată ziua. „Unu Dintm” este un militant al respectării legislației rutiere, a bătut palma cu poliția, a făcut multe materiale educaționale și informative cu alți motocicliști și oameni din domeniu.
“Ideea din spatele conținutului meu este că îmi doresc să fiu parțial amuzant, care ține de caracterul meu, parțial educativ. Eu am și un canal de YouTube pe care postez videouri în format lung, de 10 – 12 minute. Anul acesta am trei episoade în care vorbesc despre terapie, despre educație financiară”, povestește “Unu Dintm”.
Tânărul spune că materialul cel mai reușit este cel filmat cu primarul Timișoarei, Dominic Fritz. El precizează că nu s-a asociat politic ci cu funcția de primar al orașului.
Reporter: Ioana Sapianu